CARPE DIEM

Alla inlägg under juni 2011

Av erikacarpediem - 26 juni 2011 18:46

Inne på familjeliv pågår en mycket hetsig & rolig diskussdion om saken, huruvida det är snyggt eller inte.

Jag äger ett par vita & fullkomligt älskar dom.

Mujuka, passar till tunikor i olika färger, knälånga klännigar eller en kort kjol i samma färg som tightsen & en snygg topp till.

Vad tycker du??


    





Av erikacarpediem - 25 juni 2011 20:08

Är det nån som vet varför vi firar denna löjliga högtid varje sommar?

Bortkastade pengar spenderar vi på sill & nypotatis & andra varor.

1000 kr på mat/ person sa dom på nyheterna igår, men hur mycket spenderas på alkohol ?

Som alla andra högtider så pratar dom om att folk dör i olyckor & vi ska hålla avståndet till bilisten framför.


Näe tycker vi kan bojkotta midsommar & dans kring midsommarstången. Det är ingen högtid utan mer ett MÅSTE


Av erikacarpediem - 25 juni 2011 18:26


Portarna till FÖNSTER a la Erika på FB har nu öppnats


Varmt välkomna in & fynda


 

Av erikacarpediem - 24 juni 2011 17:12

Funderat fram å tillbaka på vad min shop med tittskåp ska hete på FB. Men jag kommer inte fram till nått bra namn.


Har dessa alternativ

* TITTSKÅP (för mesigt?)

* TITTSKÅPSSHOPEN ( DET HETTE FÖRRA SIDAN)

* E´S DESIGN

* E´S TITTSKÅP


Vad tycker du?

Av erikacarpediem - 23 juni 2011 20:45

 Som innan funnits på en blogg kommer efter midsommar finnas på facebook.

Kommer att lägga ut länken dit under nästa vecka.


Av erikacarpediem - 21 juni 2011 18:36

Varför ska vi behöva ge upp både våran nationalsång vid en skolavslutning & asvslutnigen i kyrkan?

Det är så fruktansvärt löjligt. Vi är svenskar & människorna som kommert hit från ett annat land får lära sig att ta seden dit man kommer.

Alla mina skolavslutningar hölls alltid i kyrkan & den sista avslutningen hölls i våran stadskyrka & alla elever samt lärare ställde sig upp med höger hand över hjärtat & vi sjöng våran nationalsång.

Tänk om vi måste fly till ett annat land & då måste ju vi ta seden dit vi kommer.


Jag tycker att skolavslutningen ska hållas i kyrkan & ja vi ska få sjunga våran nationalsång.


Så NEJ vi är inte & kommer heller inter vara rasister




Av erikacarpediem - 19 juni 2011 19:52

Ställ så många frågor du vill mellan himmel & jord. Svarar på alltVill du så kan du använda frågerutan till höger

Av erikacarpediem - 19 juni 2011 19:41

En enda person var med å tävlade, dålig stil av er andra som LÄSER min blogg.

Meningen med tävlingar är att dom ska vara KLURIGA annars är det inget roligt.


Får se om det blir fler tävlingar

 

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards