CARPE DIEM

Alla inlägg under augusti 2011

Av erikacarpediem - 24 augusti 2011 16:27

Woohoo äntligen är tiden för resan inne & imorn runt lunch drar jag iväg till Götet för 2 fullsäckade & roliga dagar, nya kontakter kommer knytas & ingen kan stoppa mig från at åka, en har försökt men gav upp rätt fort. Mina nya vänner kan ingen ta ifrån mig & ingen ska komma säga att jag aldrig kommer fixa jobbet som hudvårdskonsult.



Av erikacarpediem - 9 augusti 2011 07:33

 Varför idag, du har inte varit fram på gud vet hur länge & just idag väljer du att smyga dig på. Säger som jag sagt innan. Ditt elaqka monster dra dit pepparn växer, hoppa på nån annan. Idag vill jag inte veta av dig.

Det blir en dag med bältet, då slipper jag åtminstone känna av dig. Ditt elaka monster


Det märks att hösten kommer så sakterliga, det är alltid då du gör dig påmind när vi går mot kallare tider. Men du kommer aldrig att få mig å vika mig inför dig igen. HA

I´m strong, stronger then you so give it a rest please

Av erikacarpediem - 7 augusti 2011 08:18

Mycket fina saker ligger på min bloppis till salu, in å kika,. Saken du vill köpa kommenterar du med KÖPER!!


Fler saker kommer då dessa annonser är borta! FÖRST TILL KVARN gäller


BLOPPIS

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards