CARPE DIEM

Alla inlägg under mars 2010

Av erikacarpediem - 3 mars 2010 07:12

Japp morgon & jag är ledig. Verksamheten är stängd då personalen är på utbildning idag.

 

Det var segt att kommas upp idag, somnade någon gång i natt & Pysen började busa tidigt i ottan.

så jag fick kliva upp & ryta till åt honom ett antsl ggr, men sen gav jag upp halv sex med att få sova en stund till så det vart bara till att gå upp & glo på burken för att sedan käka frukost.

 

Nu på morgonen ska jag till psykologen & på fm ska jag till VC för att få min p-spruta.

 

Hum undra sa Flundra va man ska hitta på idag?

kanske skulle man göra lite minisar av fimolera & kläder, väskor osv.

 

Kram på er mina underbara läsare

 

Av erikacarpediem - 2 mars 2010 18:44

veckans bloggtema ämne  på FL är vårminne


En sak som får mig att tänka på våren & den kommande sommaren varje år är studenten 2002


Den våren var kanonvarm i april redan det året, människor gick i linnen & shorts/kjol

Jag var lycklig & spänd av förväntan.

På balkvällens dag så kom två vänner hem till mig & en av dem sminkade mig & gjorde håret. Ingen mer än min mamma såg förvandlingen för hon kom upp med fika till oss.

 Balkvällen 6/6-02

  


Jag redo för balkvällen & mamma var fotograf vid tillfället

En lycklig & nervös Erika kan jag erkänna



STUDENTDAGEN 7/6-02


  

Det var varmt den dagen över 30 grader i solen.

Fylld av sorg, lycka & pirrighet


Så tack älskade familj för att ni gjorde denna dagen så underbar

Jag älskar er


Andra som skrivit om samma sak:

Mitt liv upp o ner

AB IMO PECTORE

Melilli

Av erikacarpediem - 1 mars 2010 21:44

  

 

My heart is bleading                                          
           

My soul is crying                                            
         

All my happiness is gone                          

Will it come back                                              
     

I don´t know

I wish it would

My heart is bleading

My soul is crying

Please help me

Help me get away from the darkness

Help me heal from my wounds in my soul

Help me heal the wounds in my broken heart

 

 

                                                   
       

Av erikacarpediem - 1 mars 2010 14:10

Vikten hos dietisten i början av februari stod på 44,2 kg


45, 1 kg stod vågen på idag, woohoo

Alltså en ökning med 0,9 hg, mycket bra tycker jag

Så sakta men säkert ökar vikten på mig.

lycklig nja men jättenöjd, bättre att det går sakta än att rasa upp i vikt.


  


Av erikacarpediem - 1 mars 2010 07:02

Förra veckans ordspråk:

 

Tänk om allt är en illusion & ingenting existerar? Då har jag definitivt betalat för mycket för min matta.

 

Woody Allan

 

 

 

 

 

Denna veckans ordspråk:

 

Den som göra verklighetav sina drömmar måste vara vaken

 

Michael Pflegar

 

 

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards