CARPE DIEM

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Tröttare än trött

Av erikacarpediem - 28 april 2010 05:09

Somnade runt halv ett inatt & vaknade 03:10. hatar att få så lite sömn. Men jag vet ju vad d beror på, mötet imorgon em på medborgarförvaltningen med våran handläggare & familjehemsmamman om höstens umgängen, i o m att Wille börjar nollan. Kan inte fatta att min älskade skatt börjar bli stor.

Men visst jag är rädd för mycket när det gäller den planeringen. Det kommer nog inte bli en mån-fredär umgänget ligger idag utan säkert en lördag. Hur kommer familjehemsmamman att reasgera om jag & min kontaktperson inte kan t.ex sista lördagen i en månad?? Kommer hon bli sur?? Ja, kanske. vet hur familjehemsmamman reagerar då det gäller umgängena med Wille.

Vid ett tillfälle så tidigare la jag & min kontaktperson umgänget en månd runt då vi fått våran ersättning från FK & när jag berättade att umgänget skulle va just den 18 så blev hon sur & gillade d inte alls.Tyckte att vi skulle ta d i slutet på månaden, men då sa jag återigen att d inte gick för kp skulle iväg på nått den gången.

Så jag hoppas att familjehemsmamman inte  blir tvär & sur om d skulle va på d viset att vi är tvungna å tidigare lägga umgänget en månad i höst. Långt dit än, men det kommer rassla till så helt plötsligt är vi i augusti & Wille börjar nollan.

 

Jag fattar inte vart åren tagit vägen. tyckte inte d va länge sedan han var en bebis. Mewn vilket charmtroll han är charmar alla & har gjort d sedan babytiden.

Japp jag är en superstolt mamma.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erikacarpediem - 3 september 2013 11:04

September har precis anlänt o nu skiftar löven i alla underbara höstfärger.   Visste du att den här månaden är barncancer månaden? Inte?!   För varje sålt Satin Lips set skänker jag 30 kronor till barncancer fonden.            ...

Av erikacarpediem - 10 augusti 2013 19:15

Är du 50+ ? Vill du ha en underbar hud?  Denna serien lanserades förra året           ...

Av erikacarpediem - 8 augusti 2013 18:30


Vilket underbart jobb jag har! Skitväder ute o jag sitter uppkrupen i soffan med härlig läsning o massor av idèer föds så här i början på det nya seminarieåret           ...

Av erikacarpediem - 7 augusti 2013 19:23

I maj 2011 började jag jobba som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay o jag älskar det jobbet. Nu har jag fixat en personlig hemsida o webbshop   Varmt välkommen in!! http://erika.jansson.marykay.se   Registrera dig som kund ( Du måste...

Av erikacarpediem - 6 augusti 2013 19:50

Inne på vecka 3 av 4 på sjukskrivningen!!   Ja det är fortfarande jobbigt varje dag, känslorna ligger utan på kroppen hela tiden. sömnen är nästan obefintlig ännu.  Matlusten finns inte, det går många timmar mellan målen  o portionerna är små...

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards