CARPE DIEM

Alla inlägg under april 2010

Av erikacarpediem - 13 april 2010 07:42


Har inte haft nån lust till å blogga dom senaste dagarna pga att en viss person gav mig en knäpp på näsan, ansåg att jag " hängde ut" personer i min närhet.

Men där har personen fet fel.

Att "hänga ut" & att "berätta om" är två vitt skilda saker.

Plus att det är en enormt stor skillnad mellan båda sakerna.

 

Men bryr jag mig?? Nej, kanske borde göra det. Men jag bloggar för mig & sen att andra läser & kommenterar gör mig bara glad.

Min blogg & jag skriver vad som faller mig in både glada & arga/ledsna inlägg.

Så perswonen ifråga kan dra nått gammalt över sig & acceptera vad jag skriver.

 

MIN BLOGG & INTE NÅN ANNANS

 

Kram på er underbara läsare

 

Av erikacarpediem - 3 april 2010 09:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av erikacarpediem - 2 april 2010 06:29

 Har du precis som jag svårt att få pengarna att räcka från löningsdagen till nästa??


Mina spartips

 

* Baka bröd & kakor

 

* Sälj saker du inte längre behöver

 

* Storhandla istället för varje-dag köp

 

* Storkok på helgerna

 

* Har du en hobby, sälj det du gör


Av erikacarpediem - 1 april 2010 17:13

 

ÖNSKAR ER ALLA EN GLAD 6 UNDERBAR PÅSK

 

     

 

        

 

 

Av erikacarpediem - 1 april 2010 15:55


1 Tsk malen ingefära

1Tsk gurkmeja

2 Tsk pressad citron

1 Knivsudd cayennepeppar

2 Tsk vatten

1 Msk honung

 

Ta 1 Tsk av bladningen före lunch & middag

 

Ingefära, cayennepeppar & gurkmeja är kryddor som alla har läkande egenskaper & främjar matsmältningen. Röran bidrar till att födan lättare omvandlas till energi istället för fett samt hjälper kroppen att ta upp näringen bättre. Gurkmeja skyddar levern mot gifter & sänker kolesterolhalten.

Av erikacarpediem - 1 april 2010 13:20


Detta tittskåp "kaffe" säljes för 130 kr + frakt 50 kr


  


Vid intresse maila mig på

erika_honey@tele2.se

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards