CARPE DIEM

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av erikacarpediem - 4 maj 2010 19:08


Mitt hjärta blöder av längtan

Längtan efter dig min guldklimp

Mitt hjärta blöder av sorg

Sorgen av att du inte bor här

Mitt hjärta blöder av längtan

Kan nån få det att sluta blöda

Ingen, nej ingen

Jo vänta, Du min guldklimp

Kan få blödningen att stanna upp

Mitt hjärta det blöder av längtan

Få det att sluta nu bums

Snälla låt veckorna rusa fram

Ja rusa fram till dagen D

Den dagen som jag & du ska busa

Busa, springa, kramas & gosa

Låt tiden rinna iväg så att dagen D kommer

Kommer fort, längtar så

Efter dig min skatt


Av erikacarpediem - 4 maj 2010 06:34

Hmm, när ska askmolnet försvinna?? Aldrig känns det som, nu är det på väg söderut, ligger över Irland just nu. Så all flygtrafik till & från Irland är stoppad.

Kan det inte glida tillbaka & återlägga sig över Island??

För inget annat land än Island förtjänar detta moln.

Det är ju där utbrottet på Eija Fjella Jökull är , inget nytt om vulkanen & dess utbrott. För ska jag vara ärlig så är jag sjukt trött på att höra om det & att ev den vulkanen på Island oxå kan få ett utbrott.

           

 

        

 

 

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards