CARPE DIEM

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av erikacarpediem - 2 februari 2011 19:25

Runt halv åtta imorse gick jag till verksamheten & hade hunnit förbi både mataffären & två gångtunnlar.

Gick försiktigt i o med att tekniska kontoret är SLARVIGA på många ställen här i stan med att sanda då det är svinhalt. Hade hunnit förbi mataffären & hunnit förbi båda gångtunnlarna. Tjofs sa d & där satt jag på backen, inga vackra ord kom ur min mun kan jag säga.

tog mig upp & chocken satt i rätt bra länge då jag kommit fram till verksamheten.

Hade ont som en 6 på VAS skalan, lite smärtstillande & sen var värken borta.

Hua vill då inte sätta mig imorn bitti igen.

 

Sist jag trillade då gick jag 2:a året på figy & den morgonen halkade jag 7 ggr & kom  försent till dagens första lektion, min lärare gav mig en utskällning trots att jag förklarade varför jag var sen, min klasskompisar såg bevisen på jeansen, det var blöta fläckar lite var stans & hade sjukt ont i svansskotan en vecka efteråt.

Av erikacarpediem - 2 februari 2011 16:52

Ja denna fråga har jag ställt mig en miljon gångern om den senaste tiden. Inget vettigt svar än dock. Magen värker nästan dagligen 6 irritationen finns där & visar sig mellan varven un der dagens gång.

Jobbigt, japp d kan ni skriva opp att d är. Orkar inte mer, önskar att min psykkolog kom tillbaka nu. Behöver prata m honom om allt som har hänt dom senastew månaderna.

 





Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards