CARPE DIEM

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

MIN SON´S PAPPA

Av erikacarpediem - 11 maj 2010 07:17

Är en mycket speciell person. lämnade honom då jag var gravid i andra trimestern, han ringde på min mobil som en galning, gick hem till mig & ringde på dörren & satte sig i trapphuset en runda. Vaknade en natt av att han var & bankade på dörren. Öppnade inte & gick in i vardags-& sovrum( bodde i en etta)

Såg honom genom fönstret & han såg mig, gick tillbaka & började åter banka på min dörr.

Under sommaren stack han till Thailand & hämtade en brud som han gifte sig med där nere.

Han gjorde henne på smällen samtidigt som Wille kom till världen i oktober -04, 9 månader senare fick han en son till.

när Wille blev placerad i sitt andra jourhem, träffade pappan honom nästan aldrig, enligt pappan själv så träffade han visst sin son. Haha, litar mer på soc än honom.

Wille kom till familjehemmet i Lanna & jag träffade wille två ggr/vecka.

Pappan en gång/vecka.

2006 upphörde pappan med umgängesträffarna. Pappan drog mig inför rätta om gemensam vårdnad i början 2007, gick m på d. Men han ville ha Wille boende hos sig & iom att jag visste hur han var mot sina syskonbarn, vägrade jag detta.

Pappan sa att han skulle ta upp umgänget igen så snart som möjligt.

Pappan får inte ha umgänge m Wille för sin sambo( dom måste gifta sig här innan dom räknas som man & hustru).

Vilket är helt jävla absurt om jag ska va ärlig.

Vid ett av mina umgängen så berättade fam.hemsmamman att pappan träffat Wille m sin nya familj & tyckte att d var ok. Vilket d inte var för varken fam.hemsmamman eller mig. För ska man umgänge m sitt barn så ska man inte dra med sin nya familj.

Wille som idag är 51/2 år undrar varför pappa inte kommer & hälsar på honom.

Pappan går miste om så mycket som händer i Wille´s utveckling. 

Att förklara detta för pappan är omöjligt, lyssnar inte för fem öre& jag egagerar mig inte i honom, lider så oerhört mycket med min älskade son.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erikacarpediem - 3 september 2013 11:04

September har precis anlänt o nu skiftar löven i alla underbara höstfärger.   Visste du att den här månaden är barncancer månaden? Inte?!   För varje sålt Satin Lips set skänker jag 30 kronor till barncancer fonden.            ...

Av erikacarpediem - 10 augusti 2013 19:15

Är du 50+ ? Vill du ha en underbar hud?  Denna serien lanserades förra året           ...

Av erikacarpediem - 8 augusti 2013 18:30


Vilket underbart jobb jag har! Skitväder ute o jag sitter uppkrupen i soffan med härlig läsning o massor av idèer föds så här i början på det nya seminarieåret           ...

Av erikacarpediem - 7 augusti 2013 19:23

I maj 2011 började jag jobba som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay o jag älskar det jobbet. Nu har jag fixat en personlig hemsida o webbshop   Varmt välkommen in!! http://erika.jansson.marykay.se   Registrera dig som kund ( Du måste...

Av erikacarpediem - 6 augusti 2013 19:50

Inne på vecka 3 av 4 på sjukskrivningen!!   Ja det är fortfarande jobbigt varje dag, känslorna ligger utan på kroppen hela tiden. sömnen är nästan obefintlig ännu.  Matlusten finns inte, det går många timmar mellan målen  o portionerna är små...

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards