CARPE DIEM

Alla inlägg under december 2010

Av erikacarpediem - 24 december 2010 06:08


Jag, Vicky & Pysen ( mina katter) önskar er alla 

 

                  En riktigt

 

                  GOD JUL

 

 

 

Av erikacarpediem - 23 december 2010 19:22

Ja vad exakt hände under dessa långa & jobbig månader då jag varken bloggade, va på FB eller FL (Familjeliv).

 

MYCKET HÄNDE

 

19/5 Då pajade datorn. resten av Maj flög förbi & helt plötsligt var Juni här.

Datorn lades i garderoben & där låg den bra tyckte jag.

Intalade mig mig att jag lämnar in den imorn, så gick tankarna heela sommaren.

 

Den 15/6 kom & min dag var underbar. Dock kan jag säga att d kliade som tusen nålar i fingrarna den kvällen.

Semestern kom & verkligen segade sig fram. Den var extremt jobbig psykiskt.

 

Augusti kom & vardagen körde igång på allvar & jag mådde psykiskt dåligt under någon vecka.

Gissa när jag fick in den till Expert? Jo den 9/12 & då sa dom att d skulle ta 4 låånga veckor innan den kom hem.

som stöd hade jag en vän med mig dit

 

I tisdags var vi ett gäng som åkte till A6 för lite julshopping, står i kön inne på IKEA & min mobil började ringa, hann inte svara & testade ringa upp nummret saom ringt. Då svarade ingen.

Efter att vi ätit en mycket god lunch på Dragon så ringde jag upp nummret igen & då svarade en & sa att datorn va tbax.

Gissa vem som gick & log med hela ansiktet som ett barn på julafton?

MOI

 

Mycket återstår ännu här i cybervärlden, sidor jag vet att jag reggat mig på, ordna så att man kommer åt dem igen.

Så d är vad jag kommer att ägna mig åt dom närmaste dagarna.

Skriva gärna en hälsning i min gästbok

 

BAMSEKRAMAR TILL ER

Av erikacarpediem - 23 december 2010 15:39


Har haft bloggtorka hela dagen, hoppas att d lossnar tills ikväll & min bror m fru har kommit hit

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards