CARPE DIEM

Alla inlägg under maj 2011

Av erikacarpediem - 24 maj 2011 07:08

Idag är det en riktigt bra dag, som ingen kan förstöra för mig & gud nåde den som försöker.

Hur är vädret hos er? I lilla värnamo är det grått & blåser gör det.

12,6 + ute.


 KRAM

Av erikacarpediem - 23 maj 2011 18:14

HAHAHA, som om jorden skulle gått under i lördags. Va i hela friden får karln d ifrån?

Såg ett foto av honom i fredags på Facebook. Han var gammal & full m rynkor i ansiktet.


Kom igen om hundra år då  våra ungar är vuxna & vi föräldrar ligger begravda, då kan jorden gå under men så länge jag lever så kommer d i stort sett ske en hel del naturkatasrofer & det är normalt då vi spyr ut avgaser från bilar & fabriker.

Fullt normalt att antarektisk håller på att smälta, men vad kan vi göra åt den saken?? Inte mycket mina vänner.


                                 



                                              



                                                  
   










Av erikacarpediem - 20 maj 2011 19:37

Som rubriken lyder, fråga på om vad du vill fram till 18.00 imorn kväll.

Frågorna & svaren publicerar jag imorn kväll efter 18 nån gång.



 

Av erikacarpediem - 17 maj 2011 18:48

Det va va jag sa den näst sista april sent på kvällen. Det fick bara inte hända igen, men jo då. Datorn pajjade & dagen därpå då jag leverat vinsten till min vännina här istan så gick jag med TUNGA steg till Expert & lämnade in datorn. Det kunde dröja veckor innan dom kunde skicka iväg den sa tjejen jag pratade med, för mitt kvitto på datorn har valt att gömma sig nånstans här hemma.

Första veckan kom & gick. andra veckan kom & gick & igår ringde dom äntligen & sa att datorn hade kommit hem.

Men nu får den banne mig INTE gå sönder en gång till, för då vett i katten va jag gör eller va dom säger på expert då.

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards