CARPE DIEM

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av erikacarpediem - 17 januari 2011 11:34

Om en lite mer än en timme ska jag över med min dator till brorsan & få hjälp med omformateringen av hårddisken, stackarn hasn har heela fyra skivor att gå igenom. Nå hur lång tid tar d, ja frågar man honom tar d dagar.

Men jag hoppas & ber att det inte tar mer än fram till onsdag em för honom att fixa saken.

för utan dator kan jag inte va mer än två-tre dar, annars får jag enorm datorabstines & jag lovar att d vill inte mina närmaste vänner se mig ha.


Så bamsekram alla underbara läsare.

Av erikacarpediem - 17 januari 2011 07:24

Detta tema kommer jag att börja köra fr.o m. idag!!!!

Lägger ut ett nytt inlägg om hälsa varje måndag & skulle jag missa så blir det två inlägg en måndag.


Tema hälsa:

* Goda & nyttiga recept

* Träning

* Kosttips

& mycket annat


Tyvärr blir det inget inlägg idag, utan jag skriver så fort datorn är tbax i min ägo!!!!






Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards