CARPE DIEM

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av erikacarpediem - 27 oktober 2011 15:07

Pleas

Return down to me so 

that i can cuddle 

with you one last time

I miss you louds and my life will 

never be the same again

How on earth am i going to handle that you 

went to heaven way to early


Some says that it was going to be worst the first days

But i can tell them that it will never pass over.

You were special And the moments with cuddle every day will never come again

I WILL ALWAYS MISS YOU 

YOU HAVE A SPECIAL PLACE IN MY HEART

 



Av erikacarpediem - 27 oktober 2011 09:54

Du var underbar, gosig

På kvällarna gosade vi 

Du sov hos mig i sängen

På mornarna väckte du mig

Du sprang efter mig varje gång jag gick ut till köket eller in på toan. 

Du käkade nästan allt. 

Din största favorit var lättsaltade chips.

Du älskade  att äta gurka

Saknar dig enorm mycket

Tårarna rinner för fullt

Önskar att du kunde komma tillbaka så att vi fick gosa igen








Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards