CARPE DIEM

Alla inlägg den 4 april 2011

Av erikacarpediem - 4 april 2011 21:25

Min själ är trasig

Runt mig på golvet ligger den

I miljoner bitar

Vem?? Ja vem?

Hjälper mig att laga den?

Vill ha en hel själ igen

Varför skulle den gå sönder??

Varför? Varför?

Vem hjälper mig att bli hel igen?

Vem kan ge mig en värmande & tröstande kram?

Av erikacarpediem - 4 april 2011 18:49

 Min mamma heter Lisbeth   & pappa heter Conny

Mamma & jag kommer väl inte alltid överrens om saker men hon är underbar som finns där då d strular på olika plan.

Pappa har jag ingen kontakt med då han gjorde en mycket dum sak mot mig som barn.

Har faktiskt två fantastika föräldrarpar till ( mina familjehemsföräldrar)

 Första heter Sylvia & Bernt   

Andra heter Ewa-Karin & Ronald   

Av erikacarpediem - 4 april 2011 11:23

Falska människor kan dra dit pepparn växer.

Har en sån människa i min omgivning. trodde jag kunde lite på personen, låta personen ta hand om min ekonomi. Men ack va fel jag hade & härvan blir bara värre & värre & jag sitter fast i skiten, jag är den som får ta smällarna. Allt jag vill är att sparka personen i ändaliktan, tala om precis va tycker & tänker om personen.

för en sån person ska INTE få va i min omgivning & förstöra mitt liv.

Personer som är falska ska INGA vänner ha

Personer som är falska ska INTE ha hand om en annan persons pengar.

Ångrar djupt, fruktansvärt djupt att jag valde personen.

Det värsta är att personen inte går att få bort hur mycket jag än vill.

Personen litar inte på mig & d jag säger & då blir allt en miljon ggr värre & jag får gå med magvärk heela tiden & ett hat mot denna person som är till för att hjälpa men STJÄLPER istället.

SNÄLLA LITA PÅ MIG

Av erikacarpediem - 4 april 2011 08:38

Erika din ängel idag är:
Ärkeängeln Mikael är den Ärkeängel som står för kärlek, beskydd och balans, och tjänar för att dessa tillsammans med tålamod, ska ge beskydd mot fysisk obalans och fara. Han hjälper oss att bryta ner det gamla för att kunna bygga det nya. Michael tjänar i den blå strålen. Han ger oss skydd och styrka både fysiskt och andligt. M. symboliserar södra väderstrecket.
 

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards