CARPE DIEM

Alla inlägg den 17 april 2011

Av erikacarpediem - 17 april 2011 18:03

Precis som rubriken lyder fråga på


Publicerar frågor & svar imorn

   




              


Av erikacarpediem - 17 april 2011 10:38

Ordet hata är ett mycket starkt ord. Men det är precis vad jag gör nu.

Jag hatar min kropp, kan inte se mig själv i spegeln.

Kramar & annan beröring är ett stort NEJ just nu.  Vi ska nog inte föra mat på tal för det är värst av allt just nu. Mår illa av att äta fet mat trots att jag vet att det är bra för mig. tillaga mat i stekpanna/kastrull då är det en yttepytte liten bit margarin.

Så här blir det flera gånger/år & ja jag har börjat tröttna på saken.

Det tar enormt mycket energi ifrån mig.

Nej jag vet inte VARFÖR det blir så här det bara sker av någon anledning som jag ännu inte orkat lista ut.

Under dessa perioder vill jag bara sova bort dagarna men det går ju inte. Har ju mina rutiner som måste följas varje dag.

Jag önskar att detta konstiga kunde försvinna lika plötsligt som det dök upp.




Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards