CARPE DIEM

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av erikacarpediem - 8 juni 2011 19:35

I KNOW THAT YOU DON´T LIKE MY CHOICE

BEFORE I MADE UP MY MIND I THOUGHT

REALY HARD AND LONG ABOUT IT

BUT IT´S MADE AND I WON´T REGRET IT

YOU ARE A BUG THAT IS ANOING ME

PLEASE LEVE ME ALONE

I CAN´T TAKE IT ANYMORE

BE NICE AND GET OUT OF MY LIFE

YOU HAVE COUSED ALOT OF TEARS THESE LAST DAYS

LEAVE AND NEVER COME BACK INTO

MY LIFE



Av erikacarpediem - 8 juni 2011 13:38

Är det nått du skulle tänka dig att göra?

Jag ville donera mina organ innan jag fick reda på min Von Willenbrandts syndrom. Men efter det så har sagt NEJ, vill inte att nån ska ta mina organ den dagen då jag dör i en trafikolycka eller en sjukdom.



Skulle du vilja att din familj bestämmer den saken där på sjukhuset när du ligger i en respirator? För det skulle då inte jag vilja att min familj gör just där & då, för mig är det viktigt att ett Nej är just ett nej & inget ja.

Tanken är skrämmande jag vet men förr eller senare måste vi alla ta det beslutet.





Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards