CARPE DIEM

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av erikacarpediem - 9 februari 2010 16:26

Stort ämne måste jag erkänna, stod helt still i skallen först!!

 

Tvångstankar kan vara att man måste känna på ytterdörren ett antal gånger innan man  går till jobbet eller skolan.

Det kan vara att man måste räkna till ex 5 innan man går in i affären eller in genom ytterdörren.

Att man måste tvätta sig många gånger efter att ha tagit i en apelsin eller en tallrik.

Att man måste snurra på tallriken under middagen annars händer det något.

 

 

          

 

 

       

 

 

Andra som skrivit om samma ämne:

 

 

Mitt liv upp o ner 

 

Av erikacarpediem - 9 februari 2010 06:43

  

Av erikacarpediem - 9 februari 2010 05:20

        

 

Hjälp, var vaken ända till halv tre inatt innan jag somnade & vaknade nu vid fem.

Hur i hela friden kommer jag orka om det är så få timmars sömn resten av veckan?? NOT

Vet hur d var förra vecka, huvudet var rena rama karusellen i tre dar på rad.

Urk, fy tusan va jobbigt det var.

Önskar inte ens min värsta fiende det här.

 

Så ja jag är aptrött, hur kommer jag vara vid tio där nere?? ingen aning, vill inte ens veta känner jag.

 

men när jag kommer hem så blir det en hel del bloggande

 * veckans bloggtema, avslöjar inte ämnet förrens i em

 * Glutenfria recept

 * ????

 * ????

 

 

Ha en toppenbra dag alla goa läsare

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards