CARPE DIEM

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av erikacarpediem - 10 februari 2010 17:06

Vilket år är du född?

1983

 

När på året fyller du?

 Sommaren

 

Hur gammal är du?

26

 

 

Hur stort bor du?

 I en liten tvåa på 37,5 kvm

 

 

Vad jobbar du med?

Kan inte jobba pga kronisk foglossning & FAS sedan födslen

 

Vilken är din favvo färg?

Svart

 

 

Äter du kött?

Nej, är en stolt demivegitarian

 

 

 

 

 

Av erikacarpediem - 10 februari 2010 06:39

Så dum jag känner mig & ångesten kryper upp inombords.

 

Varför testar jag inte att va utan Tiparolen i maj månad, vet att det som kan hända är att d inte fungerar.

Men varför är jag då så jävla livrädd för mina smärtor??

Vem kan ge mig ett bra svar? Någon??

 

Då jag redan nu har ångest varje dag, hur blir den när medicinen plockas bort?

Värre?? Ja troligen.

 

men va fan , du e idiot som inte testar skriks d för fullt i skallen.

 

Men vem hjälper mig när smärtorna e som värst?? 

 

Vem finns där för mig när allt känns hopplöst & jävligt??

 

 Min psykolog ?? Japp

Personalen på verksamheten?? Japp

 

 

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards