CARPE DIEM

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av erikacarpediem - 17 februari 2010 18:52

Miniatyrer inför morgondagens kvällsmöte på miniatyrforumet är under tillverkning.

 

Ritat två skisser på kläder en som ska bli klänning/tunika & skiss på två par byxor, så kreativiteten flödar trots att tors hammare bultar svagt i skallen.

 

Dessvärre så får ni vänta tills imorgon kväll med att se bilderna på det jag gjort.

 Sorry but rouls are rouls as you all know!!!

 

 

Urk

Av erikacarpediem - 17 februari 2010 07:18

Dagen har inte börjat bra!!!!

 

Irriterad på allt möjligt. Mest irriterad över att Tors hammare är i full färd( huvudvärken)

Hur länge ska man behöva tjata på en person om det man vill ha, läänge & mycket tydligen. Men lyssnar personen ifråga när man skickar det ena efter d andra meddelandet på FB om att verkligen behöver sina stålar. NEJ lyssna va e det??

Vet inte hur jag ska göra med Tors Hammare, vill ju att den går över av sig själv, annars är jag nog tvungen att ringa min läkare på VC.

Kan den bero på Tiparol OD som jag äter för värken i höfter, bäcken & rygg??

Hoppas då inte att d är därför den hemsöker mig dag ut & dag in.

 

Hoppas att irritationen rinner av mig fortare än kvickt

 

 

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards