CARPE DIEM

Alla inlägg under februari 2010

Av erikacarpediem - 7 februari 2010 07:58

                            

 

 GOD MORGON

 

 

  

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Av erikacarpediem - 6 februari 2010 11:11

Så underbart att få sova ut ordentligt efter tre vakennätter under veckan.

somnade 20:30 & sov till efter 8 imorse.

Känner mig rastlös, kanske pga den låånga & välbehövliga sömnen som jag fick inatt

borde fixa lite här hemma & lägga upp fler auktioner på Budera under dagen.

Göra porslin av fimolera till tittskåp som finns planerade i bakhuvudet.



Ha en underbar lördag mina läsare

 

 

Av erikacarpediem - 5 februari 2010 17:35

Tre nya auktioner

Blir lycklig om ni börjar buda på sakerna som jag lagt upp

 

Bok


  


Ögonskuggor

 

  

 

Tunika


  

Av erikacarpediem - 5 februari 2010 07:31

                 



Tröttare än trött, yr som bara den.

Ingen ork eller lust att göra saker, tvingar mig att diska & försöker laga mat, inte lätt när man mår illa pga dessa sömnlösa nätter.

Hur många nätter till ska detta hålla på??

En natt?? Två nätter?? Många fler nätter??


När ska jag få sova i 8 h eller mer igen??

Snart?? Hoppas går ju alltid

Imorgon natt??

Orkar inte räkna hur många timmars sömn jag förlorat.

Vakennätterna är sjukt jobbiga men även dom nätter jag enbart får sova några timmar är oxå sjukt jobbiga.


Klarar inte detta längre


VILL SOVA EN HEEEL NATT

Av erikacarpediem - 3 februari 2010 08:00

Så fett nice att vara ledig idag.

Personalen på verksamheten jag är på 3 dar/v är på utbildning idag.


Så idag ska jag slappa, slappa & åter slappa!!!!

Men jag oxå lägga upp mer auktioner på budera, länkar till dom här på bloggen under dagen.


Fy tusan va d snöade inatt, det fullkomligt bara yrde & vräkte ner under natten & mer ska d komma under dagen.


Hade åter en av mina berömda vakennätter i natt.

Somnade 21& vaknade 00, somnade vid 04 & vaknade igen vid 06.

Urk, dessa vakennätter börjar  mentalt ta ut mig.

Hatar dom verkligen

Av erikacarpediem - 2 februari 2010 07:02

Blää för början av denna dag!!!!


Börjar med en ångestattack tack till mi underbara vännina på FB som hjälpte mig att få bort den.


Men nu sitter man här med början på en ny attack, åhhh varför nu?? Varför kan du inte försvinna & hålla dig borta för evigt??

Hatar dig verkligen just nu.


Ute vräker snön ner & jag ska gå till villan ( dagverksamhet, som ligger 45 mins gångväg från där jag bor).



Av erikacarpediem - 1 februari 2010 16:05

Förra veckan stod vågen på 43,3 kg


Denna veckan står den på 44,2


Nöjd jajemän, det går åt rätt håll vilket är superskönt  


  

Av erikacarpediem - 1 februari 2010 08:13

Idag är det 4 år sedan du lämnade oss

 

Marie

Du sitter på ditt rosa moln

Lycklig & slipper dinas krämpor

Föreställer mig hur du springer omkring där uppe bland alla andra änglar

 Du tittar ner på dina syskon & syskonbarn

Du ser mig & mamma

 

 

 

 

Du var omtyckt av många

 

Fanns alltid till hands när man var ledsen över något

 

Du var förstående, glad för det mesta & skämtade mycket

 

Minns du somrarna vi satt utanför ditt & mammas hus med våra broderier? Va roligt  vi hade.

 

Kommer du ihåg den där dagen då mamma hade sett ledsen ut? Du ringde & sa  som det var & frågade försiktigt vad som hade hänt. Jag förklarade & du blev ledsen för min skull.

 

 

Du finns i allas hjärtan

 

Saknar dig  Marie

 

 

 

 

 

 


Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards