CARPE DIEM

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av erikacarpediem - 5 januari 2010 19:22

Sitter här med en ganska öm hals, små förkyld & till råga på allt en ångestattack son inte vill ge sig.

Blir galen på skiten. Jag som vil till jobbet på torsdag, hoppas att det halsonda ger med sig till imorgon, ångesten släpper la nångång ikväll/natt.


Urk pallar inte med min fru ångest, jobbigt, det ända man tänker på är en mycket dum sak. Måste hålla mig still för att inte göra det. 

      

Av erikacarpediem - 5 januari 2010 08:31

Detta drabbas vi nog alla av ibland eller ofta.

 

Jag får ALLTID dåligt samvete då jag gjort något mot någon i min närhet.

 

Får dåligt samvete när jag snäst åt min vännina då jag inte vill prata med henne.

Får dåligt samvete när jag glömt bort att fixa en sak som någon bett mig om.

Får dåligt samvete när jag  inte hållit vad jag lovat till någon.

 

Jag ber personen om ursäkt som jag gör fel mot.

 

Detta är tre saker som får mig att få dåligt samvete

Skulle kunna göra listan lång, men känner inte för det.

 

Hur jag mår när jag får  dåligt samvete? Blir nedstämd, ingen lust med något & ibland  ont i magen.

 

Får inte ni dåligt samvete mina läsare?

Hur mår ni då?

Vad gör ni för att må bättre?


Andra som skrivit om samma ämne:

 

Sossesa

 

Tigilove

 

Muffin

 

 

AtroCious

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards