CARPE DIEM

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av erikacarpediem - 14 januari 2010 19:15

Du är mammas Guldgosse & busfrö

Mammas skatt

Mormors skatt

Moster Jennys Willevalle

Morbror kalles brottarkompis, du vinner alltid

Men framför allt du är min ja bara min stora pojke

Tänk va tiden går fort, i år börjar du nollan.

Tycker inte det var länge sedan kom till världen



    

  

Mammas älskade skatt


                                              


             

             

Av erikacarpediem - 14 januari 2010 06:13

Ööhhhh, ingen rolig dag alls. Aptrött & sitter & kladdskriver en bokrescension som jag skulle ha skrivit under jul- & nyårshelgen. Men då orkade jag inte.

Vaknade, tro det eller ej tio i ett inatt. Not fun.

 

Sitter här med dagens första kopp kaffe, för att hjärnan måste vakna tills 8 då jag ska vara hos min psykolog.

 

Kommer ta upp allt, slänga fram korten på bordet som det heter om hur jag har mått & mår nu.

 

Hoppas att han kan ge mig nått tips på hur jag ska göra då det blir superjobbigt.

 

Kanske lägger ut bokrescensionen då den är klar. Får se hur jag gör.


Näe nu ska jag återgå till min kladd, syns senare idag.

 

Hoppas att eran dag börjar bättre än min.

 

 



Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards