CARPE DIEM

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av erikacarpediem - 26 januari 2010 20:27


Varken jag eller min sons pappa behöver närvara vid rättegången om vårdnadsöverflytten, hel skönt.

Vi har fått skriva på ett samtyckningspapper & sen skickas alla dokument till Jkpg.

En stor sten har släppt från min redan trasiga själ.

Men den har många djupa sår kvar att läka.

Alla såren är från 05 & framåt. Allt som jag behövt genomlida för min lilla skatts skull.

 

tankarna snurrar hela tiden på massa saker efter då allt är klart.

Kommer jag verkligen få ha umgänge med honom?

Hur blir umgängena till hösten, då han börjar nollan?

 

Ja, jag mår skit det kan ärligt säga.

alla tror att det blir ok nu, när karusellen precis börjat sanurra.

Vill bara skrika & gråta över detta.

Mitt mammahjärta gråter.

Vad har jag gjort mot mitt barn?

 

 

Ja jag hatar verkligen mig själv just nu.

Vill helst av allt inte göra det.

 

Av erikacarpediem - 26 januari 2010 19:14

Veckans bloggtema ämne är en tv-serie

 

Jag tittar varje tisdag kväll på Navy CIS

Det är en grupp som åker runt i USA för att lösa brott inom marinen.

Coolast av dem alla i gänget är tjejen som spelar Abby,

Jag älskar serien till max.

Gibbs viker sig inte för något utan är stentuff på förhören.

 

 

andra serier som jag följer är: familjen annorlunda, medium & halv åtta hos mig

 

 

Andra som skrivit om ämnet är:

 

Sossessa

 

  Tiger

 

Vaniljlatte

 

AtroCious

 

 

 

Av erikacarpediem - 26 januari 2010 17:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards