CARPE DIEM

Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Årets första vikt

Av erikacarpediem - 7 januari 2010 18:58

Det var inte uppmuntrande att se siffrona på vågen  

shiiiiiiit va lite jag väger nu, slutet på förra året vägde jag 46,8 kg, en anings skillnade på då & dagens ynka 40,6 kg.

Näringsdrinkar måste göras HELA helgen, 2 ggr om dagen ska här drickas.

På måndag ska jag till dietisten.

Kommer inte ihåg vad jag vägde när jag var hos henne i November förra året.

Tror att vikten låg på 45, 5 eller nått.



 
 
SoMessedUp

SoMessedUp

7 januari 2010 19:09

Oj herregud! Du väger som mig om inte ännu mindre, och jag är bara 15år och dessutom kortväxt O.O
Ja, du behöver nog verkligen gå up :/ stackare

http://somessedup.bloggagratis.se

 
Viktkamp

Viktkamp

7 januari 2010 19:27

Du kommer lyckas gå upp i vikt tjejen.. men förstår om det är jobbigt. Det är lika jobbigt för er som måste gå upp i vikt som oss som behöver gå ner i vikt.
Får jag fråga hur du gör dina näringsdrinkar? Jag jobbar med cancerpatienter som behöver massa kaloribomber, kanske kan ge dig lite tips. Men du kanske redan gör såna som jag gör =)

Stor Kram, ps kommer följa dig!!

http://viktkamp.webblogg.se

 
Viktkamp

Viktkamp

7 januari 2010 20:12

vi brukar göra på näringsdryck, glass och bär.. Dem är så himla populära.. =)

http://viktkamp.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erikacarpediem - 3 september 2013 11:04

September har precis anlänt o nu skiftar löven i alla underbara höstfärger.   Visste du att den här månaden är barncancer månaden? Inte?!   För varje sålt Satin Lips set skänker jag 30 kronor till barncancer fonden.            ...

Av erikacarpediem - 10 augusti 2013 19:15

Är du 50+ ? Vill du ha en underbar hud?  Denna serien lanserades förra året           ...

Av erikacarpediem - 8 augusti 2013 18:30


Vilket underbart jobb jag har! Skitväder ute o jag sitter uppkrupen i soffan med härlig läsning o massor av idèer föds så här i början på det nya seminarieåret           ...

Av erikacarpediem - 7 augusti 2013 19:23

I maj 2011 började jag jobba som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay o jag älskar det jobbet. Nu har jag fixat en personlig hemsida o webbshop   Varmt välkommen in!! http://erika.jansson.marykay.se   Registrera dig som kund ( Du måste...

Av erikacarpediem - 6 augusti 2013 19:50

Inne på vecka 3 av 4 på sjukskrivningen!!   Ja det är fortfarande jobbigt varje dag, känslorna ligger utan på kroppen hela tiden. sömnen är nästan obefintlig ännu.  Matlusten finns inte, det går många timmar mellan målen  o portionerna är små...

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards