CARPE DIEM

Alla inlägg under april 2011

Av erikacarpediem - 9 april 2011 20:15

Erika din ängel idag är:
Ärkeängeln Uriel. Ängeln av alkemi och visioner, den längsta av Ärkeänglarna, med ögon som kan se tvärs över evigheten. Uriel övervakar allt arbete med naturandar och gör också att man får öppningar till Älvornas riken. Uriel tjänar ifrån den gyllene strålen. Uriel symboliserar det norra väderstrecket och fred.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Av erikacarpediem - 9 april 2011 19:25

Ett mycket speciellt ögonblick hände den 16/10-04

Ögonblicket då min underbara son kom till världen & jag blev mamma.

Ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma.


William

16-10-2004

kl 14:46

Vikt: 3040g

längd:48 cm

Av erikacarpediem - 9 april 2011 19:10

Hon heter Berit, vi lärde känna varandra under tiden som jag bodde i Bor. Jag började i samma klass som henne ht- 92. ( litet samhälle utanför Värnamo)

Vi är som tvillingsystrar, tycker lika om mycket.

Vi ser varandra som systrar.

Saknar henne enormt just nu & hon saknar mig lika mycket

I will allways LOVE you as a sister, i will allways bee here fore you darling

Av erikacarpediem - 9 april 2011 19:04


Min 18 årsdag

Började med att familjen ( mitt familjehem) sjöng för mig på morgonen & sen blev det frukost.

Hjälpte mamma att göra mina tårtor & sen blev det fika med Fina Lena & hennes sambo ( idag är dom gifta) . dom sjöng för mig & en hel del presenter blev det. Kommer inte ihåg allt jag fick den dagen.

Sen på kvällen kom min bio familj.

Jag bjöd dom på Tacosallad & tårta efteråt

Dagen var magisk fattade inte att jag blev VUXEN.



Av erikacarpediem - 8 april 2011 19:09

                                  

                


                             

Av erikacarpediem - 7 april 2011 16:18

Ja nu har du anlänt, ÄNTLIGEN.

Du är här mmed sol & värme

så härligt att du VÅR har kommit efter en låååång & jobbig vinter

ÄLSKAR DIG VÅREN


Av erikacarpediem - 7 april 2011 07:20


SACHIEL: Skördens och välståndets visa ärkeängel som låter sina blå ljusstrålar lysa för att skänka dig alla de goda ting som du önskar och behöver just nu.
 
 
 
Erika se vad din skyddsängel säger dig:
alla har olika tro du! du är inte löjlig bara föt att du tror på mig

Av erikacarpediem - 6 april 2011 19:16

Vad är lycka för dig?


Lycka kan va så mycket för var å en


För mig är lycka den speciella dagen då jag umgås med min son, när en underbar vän hör av sig efter en lång tid av tystnad, när jag får nått av någon.





Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards