CARPE DIEM

Alla inlägg under april 2011

Av erikacarpediem - 6 april 2011 17:10

Ja vad är kärlek?


Jo det är nått som man ger sina nära & kära utan att kräva nått tillbaka

Kärlek kommer alltid att finnas oavsett om man bråkar med nån eller om personen finns 40 mil bort.

Kärlek är som en skör växt tar du hand om den då växer den, missköter du den ja då dör den.


                             



Av erikacarpediem - 6 april 2011 07:32

Viktigt att man har det för sin familj & för sina vänner & andra spm man möter i vardagen.

Men jag har tappat detta för en viss person. Ett förtroende som försvinner kan aldrig mer byggas upp hur man försöker.

Varför blev d fel från personens sida? Inte vet jag men bara tanken på att personen finns i bakgrunden & kanske aldrig kommer att försvinna är så fruktansvärt jobbigt.


Varför, Varför ekar i tankarna. Hur kunde det bli så här?

Vem kan jag lita på? Vänner? Ja Familjen? Både ja & nej

SNÄLLA LITA PÅ MIG

Av erikacarpediem - 6 april 2011 06:10


Erika fick ängeln:
Kabshiel är en ståtlig ängel i vitt som kommer med nåd och fridfullhet. Han säger att din förståelse för andra kommer att göra dig högt älskad och uppskattad

Av erikacarpediem - 5 april 2011 21:34

♥ ~ ♥ Jag är en ängel utan vingar med glorian på sne,
tindrande små ögon, min uppgift är att le,
älska mej, hata mej, det är upp till dej.
Jag behandlar människor som de behandlar mej ♥ ~ ♥ ~

Av erikacarpediem - 5 april 2011 07:41


 07.30 Dagens första kopp te

 08.45  Drickyoghurt

10.00 Kaffe & knäckebröd

12.00 Tomatsoppa & ostkaka m grädde o sylt till efterrätt

14.00 kaffe

16.30 Dagens andra kopp te

18.00 köttfärssås m ris

20.00 Dagens tredje kopp te




Av erikacarpediem - 5 april 2011 07:39

Erika fick ängeln:
Remiel, åskans ärkeängel, kör en gyllene vagn över himlen och ger dig kraft och energi att åstadkomma alla önskade förändringar.
 
 
 

Av erikacarpediem - 4 april 2011 21:25

Min själ är trasig

Runt mig på golvet ligger den

I miljoner bitar

Vem?? Ja vem?

Hjälper mig att laga den?

Vill ha en hel själ igen

Varför skulle den gå sönder??

Varför? Varför?

Vem hjälper mig att bli hel igen?

Vem kan ge mig en värmande & tröstande kram?

Av erikacarpediem - 4 april 2011 18:49

 Min mamma heter Lisbeth   & pappa heter Conny

Mamma & jag kommer väl inte alltid överrens om saker men hon är underbar som finns där då d strular på olika plan.

Pappa har jag ingen kontakt med då han gjorde en mycket dum sak mot mig som barn.

Har faktiskt två fantastika föräldrarpar till ( mina familjehemsföräldrar)

 Första heter Sylvia & Bernt   

Andra heter Ewa-Karin & Ronald   

Presentation


Tjej på 26 år!!

Tar dagen som den kommer
Följ min resa från sjuk till frisk



Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad ska jag blogga om
 D jag känner för
 Citat
 Hälsa
 Mode

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards